Ετικέτες

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ (6) ΑΘΛΗΤΙΜΟΣ (16) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (23) ΑΙΜΟΡΟΪΔΕΣ (3) ΑΚΜΗ (2) ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ. (3) ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ (1) ΑΝΑΙΜΙΑ (1) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ (7) ΑΝΕΥΡΥΣΜΑ (1) ΑΝΟΙΑ (11) ΑΡΘΡΑ (49) ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ (5) ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ (8) ΑΣΘΜΑ (1) ΑΣΚΗΣΗ (10) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ (1) ΑΥΤΙΣΜΟΣ (2) ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ (1) ΑΥΧΕΝΑΣ (1) ΒΛΕΦΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ (1) ΓΑΣΤΕΝΤΕΡΙΤΙΔΑ (1) ΓΙΑΤΡΟΣΟΦΙΑ (4) ΓΟΝΑΤΟ (9) ΓΡΙΠΗ (3) ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑ - ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ (11) ΔΕΡΜΑΤΙΚΑ (1) ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ (12) ΔΙΑΒΗΤΗΣ (20) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (2) ΔΙΑΚΟΠΕΣ (3) ΔΙΑΤΡΟΦΗ (102) ΔΙΣΚΟΠΛΑΣΤΙΚΗ (2) ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ (1) ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ (4) ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ (3) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (9) ΕΙΔΗΣΕΙΣ (185) ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (15) ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ (1) ΕΜΦΡΑΓΜΑ (3) ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ (1) ΕΝΤΕΡΟ (1) ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ (7) ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ (9) ΕΡΕΥΝΕΣ (66) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΚΡΟΑΤΩΝ (23) ΕΥΧΕΣ (4) ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ (16) ΗΛΙΟΣ - ΘΑΛΑΣΣΑ (5) ΗΜΕΡΙΔΕΣ (5) ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ (1) ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ (68) ΘΡΗΣΚΕΙΑ (11) ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ (5) ΙΣΧΙΟ (8) ΙΩΣΕΙΣ (1) ΚΑΙΡΟΣ (2) ΚΑΠΝΙΣΜΑ (5) ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (11) ΚΑΡΚΙΝΟΣ (38) ΚΗΛΗ (4) ΚΙΡΣΟΙ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (55) ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΑ (1) ΚΥΣΤΗ ΚΟΚΥΓΓΟΣ (3) ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ (5) ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ (1) ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ (1) ΜΑΤΙΑ (5) ΜΕΛΕΤΕΣ (21) ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ (17) ΝΕΦΡΟΠΑΘΕΙΣ (2) ΟΓΚΟΛΟΓΙΑ (6) ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ (7) ΟΜΟΡΦΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ (36) ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΑ (19) ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ (19) ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ (8) ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ (1) ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ (2) ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (25) ΠΑΙΔΙ (28) ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ (1) ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ (5) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (28) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (101) ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ (3) ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ (1) ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (1) ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ (120) ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ (5) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (149) ΡΙΝΟΠΛΑΣΤΙΚΗ (1) ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (1) ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ (19) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (3) ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΥΓΕΙΑ (4) ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ (2) ΣΤΟΜΑΧΙ (3) ΣΤΥΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (2) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (64) ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΥΓΕΙΑΣ (2) ΣΧΕΣΕΙΣ (5) ΣΧΟΛΕΙΟ (12) ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (2) ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ (1) ΤΣΙΓΑΡΟ (1) ΥΠΕΡΤΑΣΗ (2) ΥΠΝΟΣ. (8) ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ (5) ΦΥΣΗ (7) ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (7) ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ (2) ΧΟΛΟΚΥΣΤΕΚΤΟΜΗ (1) ΧΟΡΟΣ (1) ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ (12) ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (26) ΨΩΡΙΑΣΗ (1) ΩΡΛ (9) ALZHEIMER (8) BACKSTAGE (41) KAPNISMA (4) TIPS ΥΓΕΙΑΣ - ΕΥΕΞΙΑΣ (31)

Follow us on facebook

Κάντε αυτές τις 2 ασκήσεις, ξεκλειδώστε το ισχιακό νεύρο και πείτε αντίο στο πόνο σε μόλις 2 λεπτά!!!

Το ισχιακό νεύρο είναι αυτό που εκτείνεται από το κάτω μέρος της πλάτης ή της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης στα πόδια. Όταν αυτό μελανιάσει, μπορεί να μας προκαλέσει τόσο έντονο πόνο που να μας ακινητοποιήσει. 
Γι ‘αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε το τρόπο ώστε να θεραπεύσουμε το σημείο και να απαλλαγούμε από το πόνο!

Ως εκ τούτου, σε αυτό το άρθρο πρόκειται να δείξουμε  2 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από το πόνο των ισχιακών  νεύρων γρήγορα και αποτελεσματικά.

Σε γενικές γραμμές, οι άνθρωποι που υποφέρουν εξαιτίας αυτού του νεύρου είναι οι έγκυες γυναίκες ή οι ηλικιωμένοι. Όταν αυτό το νεύρο αρχίζει να επιδεινώνεται, το ισχίο και τα πόδια χάνουν την ευελιξία τους. Έτσι, όταν κάνουμε απότομες κινήσεις, υποφέρουμε από οξείς πόνους στο εν λόγω νεύρο.
Υπάρχουν πολλά φάρμακα που μπορούν να σας βοηθήσουν με τη θεραπεία του πόνου του ισχιακού νέρου, αλλά, όπως γνωρίζετε ήδη μερικά από αυτά είναι αναποτελεσματικά, αλλά και πολλά από αυτά τα φάρμακα μπορεί να βλάψουν τα νεφρά σας. Για αυτό το λόγο πρόκειται να σας δείξουμε φυσικούς τρόπους με τους οποίους θα  απαλλαγείτε από το πόνο του ισχιακών νεύρων γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ανακουφιστείτε από το πόνο του ισχιακού νεύρου πόνο κάνοντας αυτές τις 2 ασκήσεις

Ο κύριος σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι να τεντώσετε το νεύρο και τους μύες, ώστε να αποκτήσουν την παλιά τους, ευελιξία . Με αυτόν τον τρόπο, θα εξαλείψετε την ένταση και θα ανακουφιστείτε από τον πόνο αυτής της περιοχής του σώματος γρήγορα.
1 άσκηση
1

Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα. Τώρα, θα πρέπει να σηκώσετε σιγά-σιγά το πόδι που σας πονάει, και να το διπλώσετε προς τα πάνω. Στη συνέχεια, θα πρέπει να φέρετε το πόδι σας, όσο πιο κοντά σας γίνεται. Όταν θα αισθάνεστε την ένταση, κρατήστε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα . Στο τέλος, τεντώστε το πόδι και πάλι προς το πάτωμα και επαναλάβετε τον διαδικασία 2 ακόμη φορές.

2 άσκηση
2

Ξαπλώστε ανάσκελα σε μια επίπεδη επιφάνεια και λυγίστε το ένα γόνατο με το χέρι σας. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να το φέρετε όσο πιο κοντά γίνεται προς το στήθος σας, κρατώντας τη λεκάνη σας στο πάτωμα όλη την ώρα. Στη συνέχεια τεντώνετε το ένα πόδι σας, όπως φαίνεται στην εικόνα. Πρέπει να μείνετε σε αυτή τη θέση για 30 δευτερόλεπτα για και να επιστρέψετε σιγά σιγά στη αρχική σας θέση . Θα πρέπει να επαναλάβετε ολόκληρη την διαδικασία 2 ακόμη φορές και έπειτα να ξεκουραστείτε.
Για να έχετε διαρκή αποτελέσματα, θα πρέπει να είστε συνεπείς στην εκτέλεση αυτών των ασκήσεων . Με αυτόν τον τρόπο, οι μύες σας και το ίδιο το νεύρο θα επανακτήσουν την ευελιξία τους.

ΠΗΓΗ